Ülevaade minu hobidest ( käsitöö, line tants, fotograafia). An overview of my hobbies (crafts, line dancing, photography). Обзор o моих увлечениях (РУЧНАЯ РАБОТА, line танцы, фотография).

24. jaan 2007

Uuemaid ja vanemaid

Peale ananassi pluusi lahti harutamist, kudusin tütrele sooja vesti eesti lamba- ja meriinolamba villast. Müügil on seda Pärnus Abakhani kõrval villa poes. Lõng meeldib mulle seepärast, et ta ei ole siiski nii torkiv ja kare, kui seda on puhas eesti vill ( vähemalt mulle tundub nii).

Kindlasti tahtin teha vesti eest nööpideta, sest alumine kobekas on just eest nööpidega ning sel juhul oleks jäänud kõht soojast katmata. Ning üle pea käivat ei tahtnud ka teha, sest see ei meeldi tütrele ning juhul kui ta õuest tulles veel magab, siis ärkab ta üles kui üle pea riideid ära võtta. See pärast tegingi siis sellise vesti ( nööbid küljel ja õlgadel).
Soe vest laiali laotatuna
Ja nüüd vest kandja seljas

Enne selle blogi kasutama hakkamist sai endale tehtus üks erksavärviline pontso Erksates värvides kerge pontso Kuna oli nii pikk sügis-talv ( või kuidas seda aasta aega võis nimetada), siis oli seda lõbus kanda - tekitas head tuju.

Ning tütrele sai kootud ka vest, müts ja papud tütrele ( seda juba ennem tema sündi). Õpetus on võetud Käsitöö 2006 ( vist esimene number). Mul pole seda ajakirja enam käepärast võtta, selle pärast see VIST. Kampsun on tütrele veel suur ning sellel puuduvad ka nööbid. Ma unustan alati neid osta kui kangapoodi sattun. Kuna kudumine pole mu lemmik käsitöö tegemise viis, siis olen nõus kuduma vaid väikseid asju, sest need saavad ruttu valmis :D.
Müst, kampsun ja sussid

Jõuludeks valmisid ka heegeldatud sokid, mille jaoks inspiratiooni sain Susa ruudolfitest, ning motiividest heegeldatud kott. Mõlemad siis kingiks emale! Kotist unustasin foto teha, kuid kui ema juurde lähen, siis teen ära. Pilt sokkidest on aga siin: Minu varjant heegeldatud sokkidest

Kommentaare ei ole: