Ülevaade minu hobidest ( käsitöö, line tants, fotograafia). An overview of my hobbies (crafts, line dancing, photography). Обзор o моих увлечениях (РУЧНАЯ РАБОТА, line танцы, фотография).

16. jaan 2007

Ananassid

Mulle meeldib väga ananassi motiiv. No kohe väga meeldib. Kui Isetegijate foorumis Maki pluusi http://www.isetegija.net/phpBB2/viewtopic.php?t=205 nägin, siis suisa armusin sellesse ning hakkasin ka endale heegeldama. Kindel olen ma selles, et mina seda 17 h küll valmis ei jõua, mis sest, et idee on heegeldada lühikeste varrukatega varjant.

Jõudsin pluusi pooleldi valmis heegeldada, kuid tulin samale järeldusele, mis Makigi - nr 3 heegelnõelega tehes jääb selg lainetama. Kuna praegu pole mul heegelnõela nr 2,5 siis alustasin taas tööd nõelaga nr 2 ( mu lemmik heegelnõel :) ). Vaatan, mis nüüd välja tuleb. Kahtlustan, et äkki nüüd jääb väikeseks!

Kommentaare ei ole: