Ülevaade minu hobidest ( käsitöö, line tants, fotograafia). An overview of my hobbies (crafts, line dancing, photography). Обзор o моих увлечениях (РУЧНАЯ РАБОТА, line танцы, фотография).

13. juuli 2007

13 ja reede

Öeldakse, et 13 ja reede, et paha päev. Mis sest, et täna kahe tunni jooksul ületas minu teed 3 musta kassi ( ei tea kust nad küll kõik valla pääsesid - aga nad ei tulnud koos). Nägin ma ka kahte karu! Algul olin veits üllatunud, aga siis sain päris palju naerda. Idee iseenesest vägev!


Lõuna ajal sai lapsele meisterdatud hüppekiik, sest kätel mina teda hüpitada enam ei jaksa - päris rakseks hakkab Lene muutuma. Aga sellise mehhanismi alusel "rippusin" ka mina omal ajal, samuti minu vend. Lenegi on väga õnnelik! Meisterdamiseks läks vaja sipupükse, hulk kummi ( minul 5 meetrit - kahekordelt, kuna vääääga veniv kumm), 2 sarniiri, 2 aasaga kruvi ja ukseava! Kummi otsad õmblesin sipupükste kinnituskohtade külge ja läbi sarniiride käivad aaskruvide külge.

Lene emotsioonid hüppekiigel:

Video Lene hüppamisest:



Paar päeva tagasi tekkis mul idee, et heegeldaks sinna bordüüri seinale lae alla. Algselt tahtsime panna liistud , aga lagi nii kõver, et sellest ei tule midagi välja. Hakkasin isegi juba heegeldama, aga töö ei taha edeneda, sest vaja ju heegeldada üle 20 m. Täna Abakhanis tuuseldades, leidsin helerohelise pitsi, mille meetri hind oli 3 eek ja sellel silt 70% soodukat. Ja seda on natsa üle 22 meetri. Pikemalt mõtlemata võtsingi kõik ära ( mu lõng on ka kallim, kui 22 meetrit ilusat pitsi ja aega maksab ka midagigi). Abakhanis üldse praegu väga palju huvitavaid asju ja kuu otsa soodukat. Paha on seal vaid see, et müüjate puuduse tõttu, tuleb neid kassasse ikka tükk aega oodata!!!

Kommentaare ei ole: