Ülevaade minu hobidest ( käsitöö, line tants, fotograafia). An overview of my hobbies (crafts, line dancing, photography). Обзор o моих увлечениях (РУЧНАЯ РАБОТА, line танцы, фотография).

16. juuni 2007

+ / -

Nii isetegijate foorumis kurtsin, et ei oska kuidagi ühedada kingi pakki ja lilli. Aga kui koti valmis sain, siis tundsin, et kui veel midagi peale tikkima hakkan, siis läheb asi liiale. Aga Sibulaplixil oli hea idee, et korv lilledega, kuid selleks jäi aega väheseks.

Lõpupeol käisin ära ja Kerly oli nii ilus. Ja kingi sain üle antud. Kingiks oli siis kott kotis. Tuli välja, et kingipakikott meeldis ka. Vähemalt min jäi rahule, et talle meeldis. Soovin veel kord talle palju õnne, sel tähtsal päeval!
Minu kingikott nägi välja selline. Oli küll lõpetaja kleidist veits tumedam, aga ikkagi sobis.


Tütrele heegeldasin pontso, sellise suvise ja õhulise. Pilt on vähe kehva, aga näha on enam vähem ikkagi! Müts on väheke vanemast ajast. Vaata paar postitust all pool!


Väheke ka negatiivsest kogemusest. Hakkasin heegeldama endale trikood, aga kuna olen harjukesmisest kasvust pikem, siis mulle leitud õpetuste järgi ehtud trikoo ei sobinud. Proovisin üht pidi ja siis teistpidi, kokku sobitada erinevaid mustreid ja pikemaks teha, aga siis jäi trikoo selline kole nagu viiner. Mulle ei meeldinud ja järjekordelt harutasin üles, sest sain aru, et sellist ma kandma ei hakka. Nii kahju, ma tahtsin endale nii väga üht ilusat trikood!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Laps paistab pontšoga küll ülirahul olevat ja kingikott on just kena ja pole ülepakutud !
Sant.