Ülevaade minu hobidest ( käsitöö, line tants, fotograafia). An overview of my hobbies (crafts, line dancing, photography). Обзор o моих увлечениях (РУЧНАЯ РАБОТА, line танцы, фотография).

22. mai 2007

Projektidest

Alustan Tikutopsi vahetuse projektist. Alguses oli idee teha väheke teistsugune tops, kuid töökäigus muutus see selliseks nagu ta on. Mõtlesin juba, et saadan 2, aga esimene ei tundunud enam nii huvitav ja ilus tulema. Seega jäi see poolikuks. Aga Tops, mille Drex´ile saatsin näeb välja selline . Kuna pildi tegemine tuli meelde viimasel hetkel, siis ei saanudki teha pilti sisemusest, kuna ei julgenud seda topsi seest enam välja võta. Seega sisu saab näha Drex´i blogis http://www.isetegija.net/index.php?ind=blog&op=home&idu=159&singlepost=15416 ( kahjuks ei saa teha aktiivseks, kuna blogis aktiveerimise nupp ei tööta :(

TKV Kotivahetuse vol 3 projekti raames valminud kott Kuutydrukule . Seegi pidi väheke teistsugune tulema, aga tuli selline . See kott hakkas mulle lõpuks väga meeldima, tuli isegi tahtmine juba endale jätta, aga ... kuna mõtteis oli See Kuutydrukule tehtud, siis ei saanud enam. Ja südametunnistus poleks ka lubanud. Kahjuks ei ole sellel kotil ühtegi taskut

2 kommentaari:

merka ütles ...

Isver, oleks ma ka nii tubli ja teeks käsitööd......ok, eks ma ju tibake teen ka. :P Nimelt alustasin Viinis 2 liniku heegeldamist aga need siiani kuskil kastides seismas ja poolikud :(

Kuutydruk ütles ...

Ma olen kotiga väga rahul, hoolimata sellest et taskuid pole :) Ei jaksanud ära oodata, millal sellega randa saan ja võtsin ta igapäevaselt kasutusele. Mul on nii sobivalt rohekaid-sinakaid rõivaid, millega see kott nii hästi sobib. Sain isegi ühelt meesterahvalt komplimendi, et nii ilus kott! :)