Ülevaade minu hobidest ( käsitöö, line tants, fotograafia). An overview of my hobbies (crafts, line dancing, photography). Обзор o моих увлечениях (РУЧНАЯ РАБОТА, line танцы, фотография).

24. mai 2007

Käsitööst

Minuni jõudis täna pakiteatis, et mind ootab postkontoris pakike. Täna järgi minnes selgus, et see toodi mulle kolmapäeval koju ära. Aga kuna ma olin sel päeval perega Jurmalas, siis postipakk postkasti ei mahtunud ja viidigi postimajja. Kott on väga ilus ja seal sees oli ka villaheie. Kott läks kohe käiku, seda pole vaja tegijal karta, et see kuhugile nurka jääb. Järgmisena näeb mind selle kotiga laupäeval Vana-Võidus, kuhu lähen line-tantsima. Koti tegijaks arvan, et on uueke. Äkki on!
enda tegemisest nii palju, et õmblesin endale hõlmikpluusi ja lapsele kudusin puuvillase suvemütsikese.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

uueke neh. kuidagi olen su postituse kahe silma vahele jätnud, nii et muudkui ootasin ja pabistasin, et minu kott pole veel sinuni jõudnud. nüüd lappasin vanu postitusi, ja ennäe imet - kohal. olen rõõmus, et saad kasutada. oli väga meeldiv sulle kotti teha.