Ülevaade minu hobidest ( käsitöö, line tants, fotograafia). An overview of my hobbies (crafts, line dancing, photography). Обзор o моих увлечениях (РУЧНАЯ РАБОТА, line танцы, фотография).

7. apr 2007

Tantsuline päev

Täna käisime Libatses line-tantsu maratonil. Üldiselt tantsisin mina, kuid vahepeal tantsis ka Lene. Lene istus mei tai´s ehk ruutlinas ja nii ta tantsis 4 tantsu koos minuga. Ruutlina sain valmis täna öösel ja see on väga lihtne kasutada ( võrreldes pika kandelinaga ja rõngaslinaga ). Mulle igatahes meeldis ja oli ka mugav!
Ruutlina lahtiselt

Lene minu "külge" seotuna


Ja seal ... nägin vääääga ilusat ja huvitavat heegeldatud käekotti. Äkki on selle koti omanik ja/või valmistaja ka isetegijate seas ning oleks mulle nõus vähe näpunäiteid jagama - kuidas see heegeldatud on?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Vot nii. Olime koos maratonil ja kokku ei saanudki. See on minu ebasümmeetriline märss. Kas te olite oma beebiga seal kotti juures? Meest ka last vankriga nägin, aga sind ei pannud tähele, vabandan. Oleks võinud näost-näkku ka tutavaks saada ja tere öelda.
Isetegija Hetty.